مصاحبه آرشیو خبر ها
اسطوره یوونتوس در تمرین مادریدی ها

اسطوره یوونتوس در تمرین مادریدی ها

الساندرو دل پیرو مهاجم سابق یوونتوس که گلزنی او در سانتیاگو برنابئو در خاطر همه فوتبال دوستان بخصوص هواداران یووه مانده است امروز از نزدیک شاهد تمرین مادریدی ها بود . کاپیتان تکرار نشدنی یوونتوس در مصاحبه ای در مورد رئال مادرید و خاطره بازی در مقابل این باشگاه اسپانیایی گفت .

" از بودن در اینجاخوشحالم . من اینجا آمدم تا با سرمربی ایتالیایی رئال مادرید دیدن کنم . او بهترین مربی است و کسی است که بسیار خوب کار کرده ، من آمدم تا دهمین قهرمانی رئال که همراه با او بدست آمد را به او تبریک بگویم "

" لحظه قهرمانی برای هواداران رئال بسیار ویژه بود و اینجا لازم است که برای این افتخار مهم به آن ها تبریک بگویم "

رویارویی شما برابر رئال و گلزنی در برابر این تیم ؟

" من تعداد زیادی بازی برابر رئال انجام دادم . بازی کردن در برابر چنین تیم بزرگی آن هم در پایتخت اسپانیا زیبا و باورنکردنی است و من بخاطر این افتخار می کنم. از گلزنی در برابر رئال خاطره دارم و لحظات سخت و شیرینی را با پیراهن یوونتوس در برابر این تیم بزرگ داشته ام "

خریدهای رئال ؟

" همانگونه که انتظار می رفت آن ها بخوبی تیم خود را قوی تر ساخته اند .  مخصوصا پس از جام جهانی و بررسی شرایط بازیکنانی که درخشیده اند. رودریگز بازیکن بسیار خوبی است و آینده خوبی خواهد داشت "

" رئال بازیکنان خوبی بخدمت گرفته که فکر می کنم آنچلوتی برنامه خاصی برای این خریدها داشته باشد. کروس بازیکن خوب دیگر رئال است که فکر می کنم بزودی در خط هافبک هماهنگ خواهد شد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: